Prvi koraci na putu do Vašeg novog osmijeha su pregled i fotografiranje.
Digitalne fotografije i videa vašeg osmijeha, zuba i izraza lica, pomoći će nam da analiziramo sve bitne detalje (način na koji razgovarate, smijete se).
Korak #2 - DIGITALNA ANALIZA, DIZAJN OSMIJEHA
Na fotografijama se na računalu analiziraju svi sadašnji estetski parametri, odnosi zuba i mekih tkiva, crtaju se i planiraju novi oblik i linija osmijeha.
Vaša estetska očekivanja važna su u dizajniranju Vašeg novog osmijeha, slušamo Vaše želje.
Korak #3 - MOCK UP - "probni" osmijeh
Slijedi provjera probnog osmijeha i eventualne korekcije: nakon što smo dizajnirali novi osmijeh, tehničar ga modelira u 3D verziju.
Privremenim materijalom prenosi se na zube. Taj probni rad omogućuje da završno provjerite i osjetite estetiku i funkciju.
PLAN TERAPIJE I PRIPREMA
Ako Vam se novi osmijeh sviđa, izrađuje se plan terapije koji može uključivati izbjeljivanje zuba, oblikovanje desni, implantate i sl. Nakon što se obave potrebni dentalni zahvati slijedi priprema zuba - brušenje i uzimanje otisaka.
Korak #4 - GOTOV PROTETSKI RAD
U ovoj fazi dobivate osmijeh kakav ste si i željeli, a konačni rad sad više nije iznenađenje. Uživajte u novom osmijehu!
Prednosti DSD-a
Prednosti DSD-a su mnogobrojne, ali ćemo svakako izdvojiti mogućnost komunikacije pacijenta sa stomatologom prije nepovratnih odluka i mogućnost da unaprijed vidite kako će Vaš osmijeh na kraju izgledati!
Što za pacijenta znači DSD? Imamo konačan rezultat dizajna osmijeha koji možete probati na sebi, vidjeti i doživjeti pomoću mock up-a. Na osnovu svega odlučujete se za daljnji rad. Na ovaj način se simulacija novog osmijeha može analizirati i korigirati prije samog početka terapije.
Zašto baš DSD koncept?
Odgovor je vrlo jednostavan! DSD je koncept planiranja koji je brz, ne boli i ne zahtijeva anesteziju.
Zara Dental Centar Vas poziva da nas posjetite i provjerite kako izgleda osmijeh koji želite!
Izjava o kolačićima
Ova web-stranica koristi kolačiće. Kolačiće upotrebljavamo kako bismo personalizirali sadržaj i oglase, omogućili značajke društvenih medija i analizirali promet.